FANDOM

Pierwsza szafka od lewej jest pierwszym odcinkiem serialu animowanego Randy Cunningham: Nastoletni Ninja. Tytułowy bohater otrzymuje w nim maskę Ninjy, wraz z NinjaNomiconem. Stacza też pojedynek z pierwszym przeciwnikiem.

Opis odcinkaEdytuj

Randy opens the ninja box

Randy otrzymuje wyposażenie Ninjy

Rozpoczyna się rok szkolny. Nauczyciel zadaje uczniom pracę na pięćset słów o tym, co robili w wakacje. Howard chce odpisać od Randy'ego pracę twierdząc, że ich wakacje były takie same. Randy jednak odmawia. W myślach potwierdza to, że ich wakacje co prawda zaczęły się tak samo, lecz na tydzień przed końcem wakacji, znalazł w swoim pokoju maskę Ninjy oraz NinjaNomicon, który odrzucił. Od razu założył maskę, po czym poczuł niesamowitą energię pozwalającą mu na robienie rzeczy, których wcześniej nie potrafił, jednakże nikomu nie może o tym powiedzieć. 

Wypracowanie Randyego

Wypracowanie Randy'ego

Niestety przypadkiem właśnie o tym pisze wypracowanie. Kiedy kończy się czas, a nauczyciel zbiera wypracowania, Randy zdaje sobie sprawę z tego, co właśnie zrobił. Tuż przed oddaniem pracy w ręce nauczyciela, chłopak drze kartkę w drobne kawałki. Wytłumaczywszy się trafną metaforą dostaje czwórkę.

Po wyjściu z sali, chłopaki widzą uciekającego przed Bashem Bucky'ego, któremu łotr właśnie zrobił tak zwane majtkowanie. Howard jest wściekły, bo mimo, że chodzą do szkoły już dwa dni, nie widzieli jeszcze Ninjy. Randy jest zdania, że Ninja nie może tak po prostu rzucić bombą dymną i się zjawić, po czym rozważa, że może jednak mógłby.

W siedzibie McFista, on i jego naukowiec, Viceroy, tłumaczą się przed Czarnoksiężnikiem, że nie mogli złapać Ninjy, zwłaszcza, że całe wakacje go nie widzieli. Czarnoksiężnik podkreśla, by go nie zawieźć, po czym znika. Wtedy dzwoni telefon. Okazuje się, że to żona McFista, Marci. Z nerwowej reakcji Hannibala wynika, że musi udać się do szkoły, gdyż jego pasierb rozrabia w szkole.

Ninja w stołówce

Ninja pokazuje się w stołówce

W liceum trwa przerwa śniadaniowa, kiedy nieoczekiwanie pojawia się Ninja. Wieść rozniosła się po szkole niemal od razu. Doszła nawet do gabinetu dyrektora. McFist za pozwoleniem żony udaje się do stołówki. Ninja pokazuje parę ciosów i już zamierza opuścić uczniów, gdy do szkoły przybywa Krakenstein, niszcząc, co popadnie. Wojownik staje z nim do pojedynku, lecz potwór ma przewagę. Bohater zamyka go w toalecie. Zadzwonił dzwonek, więc chłopak musi wrócić do klasy. Wtedy przypomina sobie o Nomiconie i pod przykrywką pójścia do toalety, jedzie rowerem do domu, by do niego zajrzeć. Ten mówi: "Uwierz w broń, która jest w
Randy-Cunningham-9th-Grade-Ninja-randy-cunningham-9th-grade-ninja-34617176-1280-800

"Uwierz w broń, która jest w kostiumie"

kostiumie". Chłopak myśli, że on jest tą bronią i ma uwierzyć w siebie. Wraca do szkoły, a tam Howard chwali się, że uwolnił potwora. Ninja znów staje do pojedynku, lecz gdy monstrum zdobywa przewagę, wojownik znajduje w kostiumie katanę i uświadamia sobie, że to właśnie w nią ma uwierzyć. Chwilę później Krakenstein kończy pocięty na kawałki. McFist zawiedziony wraca do siedziby.

Howard zaczepia Randy'ego i zauważa, że za każdym razem, gdy znika, pojawia się Ninja. Chłopak domyśla się, że przyjaciel odkrył tożsamość Ninjy. Ten jednak uważa, że wie, iż Randy wymyka się podczas wyczynów Ninjy, by mieć całą łazienkę dla siebie, lecz nim kończy wypowiedź, nastolatek zakłada maskę i ujawnia się.

Zwiastun odcinkaEdytuj

Randy Cunningham Nastoletni Ninja - Tajemnicza Przesyłka