FANDOM

Maska Ninja
Maska ninja
Przedmiot
Nazwa Maska Ninja
Zastosowanie Po nałożeniu ninja "przebiera się" w kostium
Przeznaczone dla: Randy Cunningham (obecny ninja)

Kostium Ninja pozwala Randy'emu Cunninghamowi uwolnić moce wojowników ninja. Dzięki tym umiejętnościom jest w stanie pokonywać potwory lub roboty wykorzystując wiedzę NinjaNomiconu. Żeby użyć kostiumu, ninja musi posiadać maskę.

BrońEdytuj

Całe wyposażenie Ninjy ukryte jest w kostiumie, schowane w szarfie lub pasie. Randy ma wiele broni Ninja w swoim arsenale, m.in.: katana, bomba dymna, kusarigama, sai, jednak przede wszystkim używa swego miecza, który niechcący zniszczył w odc."W poszukiwaniu miecza". Nową katanę wykuł mu K.Owal Smith w tym samym odcinku. Randy nauczył się szanować swoją broń. Często korzysta z szarfy, która okazuje się pomocna, np. do przechwytywania obiektów lub jako lina. Chociaż ninja są znani z doskonałych umiejętności ukrycia i skradania, nie wydaje się, aby Randy tego używał, ale jest w stanie to zrobić. Ma wiele różnych rodzajów kul Ninja, np. elektro-kule, kule zimna, kule pszczół, itp.

CiekawostkiEdytuj

  • W kostiumie są zachowane wszystkie tajniki wojowników, więc wybraniec nie musi znać się na sztukach walki.
  • Nie tylko ninja może korzystać z kostiumu. W odc."Tożsamość Ninjy" i "Ninja rządzi" Howard Weinerman użył maski i założył kostium.
  • Maska nie zawsze "działa". Nomicon ostrzega Randy'ego przed marnotrawieniem mocy.

GaleriaEdytuj