FANDOM

Howard Weinerman
Randy-Cunningham HOWARD WEINERMAN
Postać
Imię Howard
Nazwisko Weinerman
Zawód Uczeń
Wrogowie Brak
Przyjaciele Randy Cunningham
Rodzina Heidi Weinerman (siostra)

Mort Weinerman (ojciec)

Debiut Pierwsza szafka od lewej
Wiek 14 lat

Howard Weinerman to najlepszy kumpel Randy'ego. Choć jest największą paplą w okolicy, tylko on wie, że Randy jest wojownikiem ninja. Nie ma się jednak czym martwić – obiecał nic nikomu nie mówić... być może.

WyglądEdytuj

Tumblr inline mrc8wcMT3d1qz4rgp
Howard jest niskiego wzrostu i grubej tuszy. Ma rude włosy zaczesane do tyłu i grube, brązowe brwi. Jego oczy mają brązowy kolor. Często się uśmiecha. Nosi niebieską koszulkę z ośmiornicą i błękitną koszulę z podwiniętymi rękawami. Jego spodnie są ciemnozielone i mają szerokie, sięgające do kolan nogawki. Jego buty to czerwone trampki, zasuwane na suwak.

OsobowośćEdytuj

 Howard jest leniwym i powolnym chłopcem, lecz lojalnym przyjacielem. On i Randy są najlepszymi kumplami.Trochę nie podoba mu się, że jego najlepszy przyjaciel to ninja bo jak robią coś fajnego zawsze jest pora na ninjowanie jak mówi w odcinku "30 sekund do matmy". Jest plotkarzem tak jak jego siostra Heidi Weinerman. Lubi wyręczać się Randy'm jak było pokazane w odc."Chcesz być fajny? ", gdzie kazał przyjacielowi wymyślić plan dostania się do rybnej klatki.

CiekawostkiEdytuj

  • Howard gra bardzo dobrze w szachy.
  • Prawie wyznał całej szkole kim jest ninja.
  • Na pewien czas został ninja ale na bardzo krótko.
  • Boi się utraty skrzydełek kurczaka.
  • On i Randy najprawdopodobniej są Żydami, ponieważ obchodzą Chanukę (odcinek "Wesołej Chanuki").