FANDOM

Dom tysiąca glutów jest piątym odcinkiem serialu animowanego Randy Cunningham: Nastoletni Ninja.

OpisEdytuj

Ninja goni robo-kameleona Macfist'a.Ninja swoją szarfą przyciska komeleona do ściany. Ale nagle Howard zadzwonił. Randy chcąc dowiedzieć się co dzieje się w szkole mówi do Hołard'a:raport ze szkoły.Howard odpowiada ,że Bash rozdaje zapraszenia na imprezę.Bash rozdaje zaproszenia bijąc w rękę tych którzy są zaproszeni.Robo-kameleon wypuszcza gaz przez co Randy kicha a kameleon połyka jego gluta.Wtedy Ninja powiedział - ochydność!.Kameleon ucieka a Randy nie może się zdecydować czy złapać robo-kameleona czy być przy rozdawaniu zaproszeń na imprezę.W końcu wybiera imprezę.Bash nie dał zaproszenia ani Howard'owi ani Randy'emu.Ponieważ ocenił ich za lamusów. W swoim domu Randy wszedł do nomikon'u.Nomikon powiedział mu ,że Ninja musi opanować umiejętność skradania.Randy dzięki tej radzie wymyślił żeby Howard go uderzył .Randy uderzył Howard'a.Macfist i Viceroy wrzucili gluta Ninjy do szklanki.Macfist stwierdził ,że na imprezie Bash'a będą najfajniejsze dzieciaki i napewno wśród nich będzie Ninja. Dzięki glucie odkryją prawdziwą tożsamość Ninjy.W tym czasie robo-małpa po sprawdzeniu siniaków u Howard'a i Randy'ego wpuściła ich na imprezę.Kiedy Howard i Randy weszli na imprezę Howard powiedział ,że chce wykonać brzuchoroschlap na 50metrowej trampolinie żeby udowodnić wujkowi ,że jest królem Widerman'owych skoków.Bash niespodziewanie przechodził obok Howard'a i Randy'ego.Wtedy chłopcy schowali się w posągu a następnie bawili się na imprezie i dwa razy udało im się schować przed Bash'em.Macfist zauważył Randy'ego i Howard'a.Randy powiedział :Macfist! to znaczy dzień dobry panie Macfist.Macfist zaproponował im spróbować najnowszej technologji na oczyszczanie nosa.A wszystko po to aby zdobyć prupki glutów i dopasować do gluta ninjy.Howard używa tych wynalazków ale Randy domyśla się ,że Macfist'owi chodzi o gluty.Randy nie wie dlaczego.Robo-kameleon nagle wyskakuje i wydziela gazy na Randy'ego, po których Randy kicha.Robo-kameleon zabrał jego gluta i swoimi oczami zrobił zdjęcie.Howard wygrał jednorożca.Zaraz potem Randy powiedział Howard'owi żeby skoczył z trampoliny bo chciał poninjować i dowiedzieć się więcej o tej sprawie z glutami.Howard powiedział Bash'owi ,że wkradł się na imprezę.Bash i jego chłopaki gonią Howard'a.Wtedy Randy śledzi robo-kameleona.Randy zakłada maskę.Robo-kameleon daje probki Viceroy'owi. Wchodzi Randy i przestrasza sie liczby tysiąca glutów na to chce odzyskać swojego . McFist wchodzi i Randy się ujawnia i mówi - szukaliście mnie panownie myśle żę macie wydoline płucną , która należy do mnie po tym maszyna dopasowała gluta Randiego McFist się obraca i chce zobaczyć kim jest ninja w tym Viceory przez jaszczura kicha a MacFist przez chwile myśli że on jest ninją lecz Viceroy wytłumacza że nie może być ninją ponieważ on stoi tam ! Randy niszczy maszynę a McFist..

Robo-kameleon

robo-kameleon